humlanmio

Direktlänk till inlägg 10 september 2021

Äntligen Fredag!

Av Mio - 10 september 2021 18:21

Idag har jag haft möte med läkaren, sen lindat om Älsklingen K's knä!! Stackarn har skadat sej! 

Annars har jag inte gjort så mycket. Nu är L här på kaffe, innan kom A & K på besök. 

Kommer inte hända nå annat idag, blir bara chill! Har inte så mycket att skriva faktiskt. 

Älskling K är & handar lite gott till ikväll.   ..

Skulle egentligen gjort saker idag, eller ja jag har ju gjort liiiite av det som jag skulle..

Men att dammsuga? Nej det orkar jag inte. Haha!

Det blir tv & mys istället. 


Ha en underbar helg!   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mio - 8 september 2021 17:47

Dagen idag har varit seg, ingenting har blivit gjort.. men såna dagar får man också ha!  Igår så jobbade jag i trädgården medan älskling K satt på stolen & höll mig sällis!  Stackarn har blivit sjukig, Hoppas han krya på sig snart.    Jag grävd...

Av Mio - 5 september 2021 14:41

Idag är det söndag! .. Söndag hela dan   ..  Solen lyser & det är 16 grader! Jag och Älskling K firar 3 månader idag!    Fast vi har ju tyckt om varandra längre än så! Hahaha... om vi skulle blivit tillsammans innan så hade vi förmodlgen firat ...

Av Mio - 5 september 2021 00:25

Jag vaknade sent idag, tror klockan vad 12! Men det var skönt att sova.  Är ju sjuk så behöver väl vila antar jag. Skrev lite med min bästa vän när jag vaknade & dem frågade mig om jag ville följa med dem & kolla på kossorna! Jaaa!! klart jag v...

Av Mio - 3 september 2021 23:19

Vaknade tidigt av ett väldigt otrevligt telefonsamtal i morse, Blev både ledsen & förbannad!! Det var sköterskan som var här i Tisdags och tog blodprover på mig som ringde... Det gick ju inge bra när hon var här för hon grävde mig på handen och j...

Av Mio - 28 augusti 2021 14:52

Nu är det Lördag & lingonveckan har börjat! Mår inte så bra under den tiden..  Har både huvudvärk, värk i kroppen & mensvärk. Så är ganska trött just nu. Min mamma & hennes kusin ska snart komma & fika lite   .. Älskling A är skitjobbig just nu...

Presentation


Livet med min lilla familj ❤️

Lever med mina två män & våra två hundar i vårat lilla hus ❤️

Fråga mig

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2021
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards