humlanmio

Alla inlägg den 5 september 2021

Av Mio - 5 september 2021 14:41

Idag är det söndag! .. Söndag hela dan   .. 

Solen lyser & det är 16 grader! Jag och Älskling K firar 3 månader idag!   

Fast vi har ju tyckt om varandra längre än så! Hahaha...

om vi skulle blivit tillsammans innan så hade vi förmodlgen firat 1 år eller nåt sådant idag. 

strax ska vi äta baguett och dricka kaffe, eller ja jag dricker min pepsi max! Sen ska vi ut i trädgården & arbeta! 

Jag verkligen ÄLSKAR trädgårsarbete!   ..

Min andra älskling är i affären, men han kommer nog hem snart. Jag fryser så mycket, alltid kall! 

Jag vägde mig i morse, Har gått ner 7 kg på nån vecka! Inte bra!

Vi får se vad proverna säger, men jag vet att det är mina ätstörningar med som spelar roll. 

Kommer förmodligen blogga mer sen, lägga upp lite bilder på trädgårsarbetet osv! 


vi hörs!

Av Mio - 5 september 2021 00:25

Jag vaknade sent idag, tror klockan vad 12! Men det var skönt att sova. 

Är ju sjuk så behöver väl vila antar jag.

Skrev lite med min bästa vän när jag vaknade & dem frågade mig om jag ville följa med dem & kolla på kossorna!

Jaaa!! klart jag vill!   ... När dem kom så tog vi en cigg innan avfärd. 

Jag satte mig i bilen och bak satt lilla O, han blev först lite blyg men sen var de full rulle!! 

Jag frågade han "Ska vi kolla på kossorna idag?" ... Han ler med hela ansiktet och utbrister

"Nu ska vi kolla på kossorna!!! Muuuuu" Hahaha! Han är så go den ungen.

När vi kom fram så fanns det inga kossor där...  

Dem hade flyttat dem. Meeeeeen dem hade några tjurar vi kunde kolla på! 

O blev super glad! Jag berättade för honom att detta var killkor!

Han sa förvånat... "Killkor?" 

Jag sa att tjejkossorna är ute i hagen någon annanstans.

Bästa vännens pojkvän fick ta traktorn med O och ge kossorna vatten.

Jag och bästa vännen var kvar på gården. Vi var borta i nästan 3h. 

Det var härligt att komma ut lite. När Jag kom hem så var L här och hon stannade på middag.

Det var trevligt. Dock så var jag trött & hade huvudvärk så jag somnade efter maten.

Känner mig inte super kry. 

Dagen har varit bra, den blev inte som jag planerat... men vad gör det?

Imorgon blir det nog att fixa i trädgården med älskling K! 

Vi får se om jag får med mig älskling A, han hatar trädgårdarbete...  

Ska snart lägga mig i sängen, kanske kolla lite tv.. vi får se. 


På återseende! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Livet med min lilla familj ❤️

Lever med mina två män & våra två hundar i vårat lilla hus ❤️

Fråga mig

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2021
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards