humlanmio

Direktlänk till inlägg 18 augusti 2021

God morgon (:

Av Mio - 18 augusti 2021 10:29

God morgon på er allihopa! 

Jag vaknade vid 8 tiden, nu är klockan 10.30 & mina älsklingar sover fortfarande! Sömntutor.. 

Jag har satt igång kaffe, Har varit ute med hundarna & sen gett dem mat. Nu sitter jag här & väntar på att dagen ska starta "nån" gång .. !! Idag är det mysdag för oss med god middag & vin, vi firar 6 år, 2 månader & 300 dagar.. fantastiskt! Gud vad jag älskar mina män!   

vid 15 tiden kommer min bästa vän efter plugget, det ska bli jätte mysigt. 

Pratade lite med Svärmor i morse, alltid lika mysigt! Jag har bara 1 svärmor, så när jag skriver om "svärmor" så är det bara en jag skriver om. Jag har egentligen 2, men den ena är inte riktigt som hon ska. Kommer inte skriva någonting om henne i bloggen. Jag har lite huvudvärk idag, hoppas det blir bättre senare. Har precis tagit min magmedicin, har IBS D & Magkatarr... & jag har såna problem med min magkatarr just nu. Har haft det i flera dagar. 

Vid 15-16 tiden så blir det att hämta mat, älskar att storhandla online!! Det är så himla bra, speciellt nu under pandemin. Hahah nu ropade jag på en av mina män att kaffet var färdigt, hahaha han var nog inte så intresserad men upp ska han, det har jag bestämt    för han är en sån som ALLTID går & lägger sid tidigt! & idag har han telefonmöte så han kan inte försova sig. Den andre väcker jag om nån timme eller två då han är en sån som alltid somnar sent!! & han ska plugga senare idag. Jag älskar min familj så oehört mycket, vill aldrig förlora dem!   

Jisses!! Vet ni vad som hände mig härom morgonen???! ... Jag råkade gnissla av en bit av en tand, Den gör inte ont.. tack & lov. Ska ringa tandläkaren senare idag. Tur väl var det ingen stor bit som gick av men tillräckligt. 

Jag hoppas jag kan få en tid hos tandläkaren snart, dem är så jävla fullbokade sen pandemin drog igång för många tandläkare stängde så dem fick fullt upp. Nu ska jag ta en kopp kaffe & lägga in lite gamla bilder på datorn. 

Ha det så gött så länge! 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mio - 10 september 2021 18:21

Idag har jag haft möte med läkaren, sen lindat om Älsklingen K's knä!! Stackarn har skadat sej!  Annars har jag inte gjort så mycket. Nu är L här på kaffe, innan kom A & K på besök.  Kommer inte hända nå annat idag, blir bara chill! Har inte så m...

Av Mio - 8 september 2021 17:47

Dagen idag har varit seg, ingenting har blivit gjort.. men såna dagar får man också ha!  Igår så jobbade jag i trädgården medan älskling K satt på stolen & höll mig sällis!  Stackarn har blivit sjukig, Hoppas han krya på sig snart.    Jag grävd...

Av Mio - 5 september 2021 14:41

Idag är det söndag! .. Söndag hela dan   ..  Solen lyser & det är 16 grader! Jag och Älskling K firar 3 månader idag!    Fast vi har ju tyckt om varandra längre än så! Hahaha... om vi skulle blivit tillsammans innan så hade vi förmodlgen firat ...

Av Mio - 5 september 2021 00:25

Jag vaknade sent idag, tror klockan vad 12! Men det var skönt att sova.  Är ju sjuk så behöver väl vila antar jag. Skrev lite med min bästa vän när jag vaknade & dem frågade mig om jag ville följa med dem & kolla på kossorna! Jaaa!! klart jag v...

Av Mio - 3 september 2021 23:19

Vaknade tidigt av ett väldigt otrevligt telefonsamtal i morse, Blev både ledsen & förbannad!! Det var sköterskan som var här i Tisdags och tog blodprover på mig som ringde... Det gick ju inge bra när hon var här för hon grävde mig på handen och j...

Presentation


Livet med min lilla familj ❤️

Lever med mina två män & våra två hundar i vårat lilla hus ❤️

Fråga mig

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards