humlanmio

Direktlänk till inlägg 10 augusti 2021

Tisdag

Av Mio - 10 augusti 2021 13:05

Då var det Tisdag, en ganska seg dag än så länge. Älskling K väckte mig sent, kändes inte riktigt som att jag vill stiga upp, hade nog kunnat sova hela dagen om det var så. Han ska ha telefon möte senare idag. Älskling A var fin & handlade så jag fick min pepsi max   .. idag ska jag försöka orka städa lite. Dock behöver vi köpa nya dammsugarpåsar, har inte gjort det ännu. Sen blir det att hänga tvätt, hoppas bara inte det blir mer regn. Jag & älskling K hann iaf klippa gräsmattorna innan regnet kom.. puuh! Snart är den stora dagen här då jag & älskling K ska förlova oss!   

Vi har nu bestämt oss för ringar (kommer lägga upp bild på min längre ner) Och ja lite andra bilder från när Älskling K fyllde år & fick rosor av mig, & När jag fick en liten gulle nallebjörn & en unicorn som bajsar glitterbajs   

Mina fina älsklingar kom hem med jätte fina rosor till mig, Jag blev så himla glad!   


Välkomna förresten till min blogg, där jag kommer skriva om mig själv, min lilla familj & våra djur. 

Jag lever i ett polyförhållande med två av dem finaste männen som finns.   



       


//Humlan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mio - 10 september 2021 18:21

Idag har jag haft möte med läkaren, sen lindat om Älsklingen K's knä!! Stackarn har skadat sej!  Annars har jag inte gjort så mycket. Nu är L här på kaffe, innan kom A & K på besök.  Kommer inte hända nå annat idag, blir bara chill! Har inte så m...

Av Mio - 8 september 2021 17:47

Dagen idag har varit seg, ingenting har blivit gjort.. men såna dagar får man också ha!  Igår så jobbade jag i trädgården medan älskling K satt på stolen & höll mig sällis!  Stackarn har blivit sjukig, Hoppas han krya på sig snart.    Jag grävd...

Av Mio - 5 september 2021 14:41

Idag är det söndag! .. Söndag hela dan   ..  Solen lyser & det är 16 grader! Jag och Älskling K firar 3 månader idag!    Fast vi har ju tyckt om varandra längre än så! Hahaha... om vi skulle blivit tillsammans innan så hade vi förmodlgen firat ...

Av Mio - 5 september 2021 00:25

Jag vaknade sent idag, tror klockan vad 12! Men det var skönt att sova.  Är ju sjuk så behöver väl vila antar jag. Skrev lite med min bästa vän när jag vaknade & dem frågade mig om jag ville följa med dem & kolla på kossorna! Jaaa!! klart jag v...

Av Mio - 3 september 2021 23:19

Vaknade tidigt av ett väldigt otrevligt telefonsamtal i morse, Blev både ledsen & förbannad!! Det var sköterskan som var här i Tisdags och tog blodprover på mig som ringde... Det gick ju inge bra när hon var här för hon grävde mig på handen och j...

Presentation


Livet med min lilla familj ❤️

Lever med mina två män & våra två hundar i vårat lilla hus ❤️

Fråga mig

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards