humlanmio

Alla inlägg den 27 augusti 2021

Av Mio - 27 augusti 2021 07:00

oftast brukar man säga "äntligen Fredag" för att de är sista jobbdagen & att det snart är helg...

Jag säger "äntligen Fredag" för att jag ska ha möte med läkaren..   

Nu ska dem hitta vad som är fel på mig, & nu ska jag få hjälp med mina ätstörningar osv..

Nu får vi hoppas att allt går bra helt enkelt. Vaknade tidigt idag, eller ja de är andra morgonen i rad. 

Somnade tidigt igår kväll med, Men känner mig inte super pigg... usch. 

Ska snart krypa ner till min älskling och kanske spela lite på telefonen, kanske somnar jag igen? 

himla vilket tråkigt väder vi har, det har regnat i 3 dagar nu. Hur är vädret hos er? 

Senare idag ska vi till vet med en utav hundarna, inget allvarligt utan bara hälsokontroll! 

Det behövs ibland också, men det kommer nog gå bra tror jag   .. Hon är pigg & glad! 

Nä. nu kallar sängen på mig. 


Vi hörs! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Livet med min lilla familj ❤️

Lever med mina två män & våra två hundar i vårat lilla hus ❤️

Fråga mig

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards