humlanmio

Alla inlägg den 13 augusti 2021

Av Mio - 13 augusti 2021 15:48

Nu är det äntligen fredag.. yay!    

Jag & älskling K har hängt tvätt & jobbat i trädgården, jisses är super svettig.   

Nu har vi tagit paus & ska dricka kaffe, vi fick besök av nära vänner. Jag har träningsvärk så jag hoppas nån av mina älsklingar kan massera mig senare innan jag avlider   !!

Älskling K har gett mig massage varje kväll nu, då jag haft så ont. Jag har problem med kroppen efter en bilolycka så jag får väldigt ont när jag jobbar på hårt. Går med rullator ibland när kroppen är paj! 

Fast hellre de än nå annat. Inte för att jag ser ner på nån som har rullstol så klart   

Idag regnade det men det blev sol & ganska varmt.. 23 grader. Tycker inte om när det är för varmt.. urk!

ikväll ska Älskling K & jag kolla på skräckfilmer då det är fredagen den 13e ..  

Jag ska nog ta en smörgås, är jätte hungrig efter all slit, (äter oftast inte frukost) Haha...

så jag får väl skylla mig själv antar jag. 


På återseende... 


     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Livet med min lilla familj ❤️

Lever med mina två män & våra två hundar i vårat lilla hus ❤️

Fråga mig

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards